Mehmet KAHRAMAN Karikatür Notları Arşivi

Mehmet KAHRAMAN Karikatür Notları Arşivi


"Karikatür Notları" dizisi 9 bölümden oluşuyor.. Karikatürcü Mehmet KAHRAMAN  bu yazıları Facebook'ta paylaşmıştı. 4 yıl önce yayımlanan notlara tekrar yer veriyorum.. Yazılarının içeriği elbette karikatür.. 'Çizgi', 'espri', 'arşiv', 'benzer', 'şartname', 'karikatürcü', 'yarışma

Mehmet KAHRAMAN Karikatür Notları Arşivi:

1. Bölüm Başlıkları:
- Karikatür Yarışmalarından Bihaberim, Sonra..
- Hayatımda Dönüm Yılı..
- Eskiden İstanbul'da...
- Arşivden Çıkanlar...

2. Bölüm Başlıkları:
- Eskiden E-Posta Me-Posta Yoktu Biz Bir Birimize..
- Geceleri Karikatür Çiziyor, Resim Yapıyorum..
- Karikatürcü Muhalif Olmalı, Ben De Öyleyim..
- Akıllı Karikatürcü Yarışma Şartnamelerini Okur...

3. Bölüm Başlıkları:
- Oldum Olası İyi Olan Karikatür İlgimi Çekmemiştir..
- Yıllar Önce Mürekkep Reklam Ajansı..
- Karikatür Yarışmalarında Görev Alan Karikatürcüler..

4. Bölüm Başlıkları:
- Bir Mizah Sayfasına Takma Adla Sızdım..
- Karikatürcüler Bir Ağaç Gibi Hür Ve..
- Boş Kafamı Karıkatürle Dolduruyordum..

5. Bölüm Başlıkları:
- Biz Anadolu'da Üreten Karikatürcüler..
- Emredersiniz Komutanım..
- Vay Anam Vay..

6. Bölüm Başlıkları:
- Karikatür Yarışmaları - I..
- Yarışma Karikatürü.. 

7. Bölüm Başlıkları:
- Karikatür Yarışmaları - II...
- Karikatür Yarışmalarında Jüriler..

8. Bölüm Başlıkları:
- Karikatür Yarışma sonuçları
- Çizgi değil ama düşünce tarzım değişti.

9. Bölüm Başlıkları:
- Ödül Törenleri
- Şartnameler

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski