Bugün Sigarasız 22. Sağlıklı Yılım.. İrademe Teşekkürler

Bugün Sigarasız 22. Sağlıklı Yılım.. İrademe Teşekkürler

Aradan geçen 22 yılın nasıl çabucak geçtiğini fark edemesem de, farkında ve emin olduğum iki nokta var: 1 Temmuz'a gelen sürecimi gayet iyi anımsıyorum ve bir anda bırakmaya karar verdiğim sigarayı bir daha hiç aramadığımdır. 

Yayın Tarihi: 01 Temmuz 2024, Pazartesi

Muammer KOTBAŞ

Bugün 1 Temmuz.. Ulusal bayramlarımızdan olan "Denizcilik ve Kabotaj Bayramı". 1939 yılından bu yana kutlanmakta.

Bu özel günün benim için bir diğer anlamı da, sigarasız sağlıklı günlerimden oluşan 22 yılın ilk başlangıç günü olmasıdır... 

İşte o tarih 1 Temmuz 2002 Pazartesi'dir.. Ve o günü ben bilerek seçtim. 

O günlerin öncesini ve sonrasını geniş biçimde anlattım. Merak edenler yazı sonundaki bağlantılardan okuyabilirler. 


Bugün de 1 Temmuz 2024 Pazartesi.. 

Aradan geçen 22 yılın nasıl çabucak geçtiğini fark edemesem de, farkında ve emin olduğum iki nokta var: 

"1 Temmuz"a gelen sürecimi gayet iyi anımsadığım ve bir anda bırakmaya karar verdiğim sigarayı bir daha hiç aramadığımdır. 

Üstelik insanın en acılı en umarsız en güçsüz hissettiği anlarda zayıflığına yenilerek, her şeyin anlamsızlaştığını düşünerek içki ve sigaraya sığınması durumuna hiç düşmedim. 

Hem de, 24 gün önce Annemin vefatı ve içinde bulunduğum bir çok dezavantaja rağmen beni daha da güçsüzleştirecek hiç bir yapay limana sığınmadım. 

Her şey için kendime, irademe ve çevremde bulunmayan 'kötü' arkadaşlara teşekkür ederim!..

İlgili Yazılar                           :


- Sayemde Sigarasız Yıllar >


Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından hazırlanmıştır.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski