Kemal KLIÇDAROĞLU: "Karikatürlerinizi Çizeceksiniz. Benim De Çizebilirsiniz."

Kemal KLIÇDAROĞLU: "Karikatürlerinizi Çizeceksiniz. Benim De Çizebilirsiniz."

Kemal KILIÇDAROĞLU


Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı ve Millet Bileşenleri Cumhurbaşkanı Adayı Kemal KILIÇDAROĞLU bugün (9 Mayıs 2023) Sakarya'da yaptığı konuşmada, basın özgürlüğü çerçevesinde gençlere seslendi ve "Karikatürlerinizi Çizeceksiniz. Benim De Çizebilirsiniz." dedi.

Karikatürlerinizi çizeceksiniz. Benim de çizebilirsiniz. Rahmetli (Turgut) ÖZAL bürokratken; ÖZAL'la zaman zaman, O Başbakan'dı, Başbakanlık konutuna giderdik Çankaya'da. Bir merdivenden yukarıya doğru çıkardık. Merdiveni çıkarken Gırgır dergisinin kapaklarını çerçeveleyip asmıştı. kendisini eleştiren karikatürler vardı orda. 

14 Mayıs 2023 Pazar günü yapılacak olan "2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri" ve "2023 Türkiye Genel seçimleri" için geri sayım sürüyor. Adaylar, partiler ve bileşenler ülkenin farklı şehirlerinde konuşma, toplantı ve mitinglerini sürdürüyorlar. 


Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı ve Millet Bileşenleri Cumhurbaşkanı Adayı Kemal KILIÇDAROĞLU bugün (9 Mayıs 2023) Sakarya'da yaptığı konuşmada, basın özgürlüğü çerçevesinde gençlere seslendi ve "Karikatürlerinizi Çizeceksiniz. Benim De Çizebilirsiniz." dedi.

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 796 (6 Aralık 1987)
(Kaynak: Yeniçağ Gazetesi)


Konu ile ilgili Kemal KILIÇDAROĞLU'nun Sakarya'da yaptığı konuşmanın o ayrıntısı şöyle; 

Basın özgürlüğünü biliyorum. sıkıntılarını biliyorum. Nasıl malları götürdüklerini çok iyi biliyorum. Hiç endişe etmeyin. Basın özgürlüğü kadar değerli bir şey yoktur. Özgür basın, iktidar hata yaptığında yazar. Ve özgür basın da bu hataları eğer tekrar ediyorsa sürekli eleştirir. 


Bir politikacının en çok eleştiriye ihtiyacı vardır. Ama sağlıklı ve tutarlı eleştiriye ihtiyacı vardır. Rahatlıkla yazacaksınız, rahatlıkla çizeceksiniz.

Karikatürlerinizi çizeceksiniz. Benim de çizebilirsiniz. Rahmetli (Turgut) ÖZAL bürokratken; ÖZAL'la zaman zaman, O Başbakan'dı, Başbakanlık konutuna giderdik Çankaya'da. Bir merdivenden yukarıya doğru çıkardık. Merdiveni çıkarken Gırgır dergisinin kapaklarını çerçeveleyip asmıştı. kendisini eleştiren karikatürler vardı orda. 

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 731, (Eylül 1986)

'Ben gelen bütün yabancılara gösterirdim. Türkiye' de demokrasi var. Bakın bu karikatürler beni eleştiriyor. Ben de aldım buraya astım bakarken gülüyorum. Bakarken bakıyorum, bir yanlış yapmamaya özen gösteriyorum.' diye 


Bu tür başbakanlara ihtiyacımız var. Devleti bilen, devleti tanıyan, devleti için çalışan Başbakanlara ihtiyacımız var."

Gırgır Mizah Dergisi, Sayı: 864
(Kaynak: Yenişafak Gazetesi)

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 744
(Kaynak: Twitter)

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 515
(Kaynak: Facebook)

Gırgır mizah dergisi, Sayı:45 (2-9 Kasım 2011)
(Kaynak: Google)

Gırgır mizah dergisi, Sayı 957, (4 Ocak 1991)
(Kaynak: Haber Es)

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 271
(Kaynak: Google)

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 254
(Kaynak: Google)

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 414
(Kaynak: Google)

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 288

Gırgır mizah dergisi, Sayı: 294

Fırt mizah dergisi, Sayı: 159

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski