Bilim ve Mizah Sergisi Valensiya'da Açıldı

Bilim ve Mizah Sergisi Valensiya'da Açıldı


Dün, Türkçe çevirisine göre "Valencia'da Bilim ve Mizah Sergisi Fotoğraf Raporu" başlıklı bir e-Posta aldım. İlk incelemem sonucunda, hangi yarışma olduğunu hangi çizimlerimi gönderdiğimi vs. bulamadım. Sadece İspanya'da olduğu kesindi. Çok yakın bir tarihte düzenlenmediğine göre, acaba ne kadar eski bir yarışmaydı?

Bir kaç saat sonra detaylı baktığımda, e-Katalogda 2 karikatürüme rastladım. e-Posta ve katalogda  yarışmanın tam adı ile tarihi yoktu. Bu kez küçük bir araştırmaya girip, o iki ana bilgiye ulaşmak istedim. Bulamadım. Bulamadıkça merakım daha da arttı. 


Arşiv kayıtlarımdan dikkatli bir şekilde araştırdığımda 2021 yılındaki bir sergi olduğunu öğrendim: "28. Uluslararası Mizah Sanatları Sergisi, Alcala İspanya" (XXVIII International Exhibition Of Arts Of Humor 2021 Alcala, Spain).

Konusu: "Bilim" ve son katılım tarihi 23 Mayıs 2021'di. Üzerinden 3 yıla yakın bir süre geçmiş. Yine de sergi fotoğrafları ile dijital albüm göndererek haberdar etmelerini, artı puan sayıyorum. 

Bir de Blog sayfamın arşivini yokladım. Gayet açıklayıcı bir haber buldum. İlk önce oraya baksaymışım fazla zaman kaybetmeyecekmişim.

Şimdi her şey netleşti. Bu sergiye 2017 çizimi 2 eski karikatürümü göndermiştim. Temmuz 2023'te organizasyonun yetkili kişisi benden sergi için izin istedi. severek kabul ettim. İki karikatürüm de sergide ve katalogda yer almış oldu. Türkiye'den katalogda karikatürü bulunan çizerler listesi şöyle;


Engin SELÇUK
Hilal ÖZCAN
Kaan ÖZCAL
Mehmet ZEBER
Muammer KOTBAŞ
Tayyar ÖZKAN

Sergi 4 Şubat 2024 tarihine kadar Edifici del Relotge, Valensiya'da her gün 11:00 - 18:00 arası ziyaret saatleri ile açık kalacak.

İlgilerinden ve bilgilendirmelerinden dolayı organizasyon yetkilisi Juan García CERRADA'ya çok teşekkür ediyorum.

İlgili haber ve Karikatürlerim:







Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından hazırlanmıştır.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski