Benim "Amazon"um..

Benim "Amazon"um..

Sinop'ta bu yıl ikincisi düzenlenen "Sinoplu Diyojen 2. Uluslararası Karikatür Yarışması" sonuçları 25 Haziran 2023'te açıklandı. Yine katılım süresinin son günü bir adet karikatürle bu yarışmaya katılmıştım. Yarışmanın konusu “Amazonlar”.. Son tarihi ise 15 Haziran 2023..



Benim "Amazon"um..

Sinop'ta bu yıl ikincisi düzenlenen "Sinoplu Diyojen 2. Uluslararası Karikatür Yarışması" sonuçları 25 Haziran 2023'te açıklandı.


Yine katılım süresinin son günü bir adet karikatürle bu yarışmaya katılmıştım. Yarışmanın konusu “Amazonlar”.. Son tarihi ise 15 Haziran 2023 günüydü.

El çizimi ve PhotoShop katkılı / renklendirmeli bir eser oldu.

(Diogenes of Sinope 2nd International Cartoon Competition 2023 Sinop Turkey)
 ©   Copyright, KotbasArtColors

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski