Kürşat COŞGUN'a Yeni Görev

Sanat ve dost çevrelerden olumlu değerlendirmeler alan Kürşat COŞGUN bu yeni görevi ile ilgili olarak Facebook'tan kısa bir açıklama yaparak, "Dostların bu içten dileklerine layık olmak için çok ama çok çalışmaktan başka şansım yok. Bana inanan, güvenen başta çok değerli belediye başkanım Tahsin ERDEM olmak üzere tüm dostlara teşekkür ediyorum." dedi.


Karikatür çalışmalarını Zonguldak'ta sürdüren Kürşat COŞGUN Zonguldak Belediyesi Kültür Müdürlüğü görevine getirildi.

Zonguldak'ta karikatür çalışmalarının yanında uzun yıllar Zonguldak İl Kültür ve Turizm Müdürü Yardımcılığı görevini yürütmüş olan, aynı zamanda ZOKEV'in Başkanlığını da yapan Karikatürcü Kürşat COŞGUN, Zonguldak Belediyesi'nin Kültür Müdürlüğü görevine getirildi.


Sanat ve dost çevrelerden olumlu değerlendirmeler alan Kürşat COŞGUN bu yeni görevi ile ilgili olarak Facebook'tan kısa bir açıklama yaparak, "Dostların bu içten dileklerine layık olmak için çok ama çok çalışmaktan başka şansım yok. Bana inanan, güvenen başta çok değerli belediye başkanım Tahsin ERDEM olmak üzere tüm dostlara teşekkür ediyorum." dedi.

Yorumlar..

Hasan Basri ERDOĞAN
- "Doğru karar, doğru adam, Hayırlı olsun, başarılar diliyorum, Sayın Kürşat COŞGUN, MÜDÜRÜM. Ve bu atamayı gerçekleştiren Sayın Tahsin ERDEM Başkanımıza da ayrıca teşekkür ediyorum."

Önder KÜÇÜKÖNER:
- "Bu güzel haber umutlarımızı artırdı. Zonguldak şehri ve kültür-sanat dünyası için çok güzel adımlar atılacağından eminiz. Tebrikler Kürşat COŞGUN Bey!.."

Ahmet ÖZTÜRK
- "Sevgili kardeşim Zonguldak Belediyesi Kültür Müdürü olarak atandı. 
Eşi az bulunan bir kültür insanı, ülkenin önde gelen karikatür sanatçısı, yaşamını kentin değerlerini korumaya adamış gerçek bir Zonguldak sevdalısı, yürekli bir aydınlanma savaşçısıdır Kürşat. 
Bilgedir, dosttur, candır. Başarılar dilemiyorum, ülkeye örnek olacak çalışmalara imza atacağına yürekten inanıyorum çünkü. 
Başta Tahsin Başkan olmak üzere atamada emeği geçen herkese teşekkür ediyor, bir Zonguldaklı olarak duyduğum sevinci herkesle paylaşıyorum."

Yasemin ÇAKICI KOLÇAK:
- "Mizahın güldürürken düşündüren zekası iş basında yani. Zonguldak'ımız adına olumlu bir atama olmuş. Güzel işler çıkacak belli ki. Kutluyorum."

Temel KIRAL:
- "Kariyer ve liyakatin doruk noktası bir atama. Teşekkürler Tahsin ERDEM ,başarılar Kürşat COŞGUN."


Onur ÇEBİ:
- "Kürşat Bey'le yaklaşık 15 seneye yakın beraber çalıştık, dürüst, çalışkan, yaratıcı ve efendiliği ile bilinen birisi olarak benim için çok değerli bir arkadaşımdır. Kendisine yeni görevinde başarılar dilerim."

Kürşat COŞGUN Kimdir?

1964 Bafra doğumlu olan Kürşat COŞGUN, 1979 yılından bu yana karikatürle iç içe. Farklı şehirlerde yedi (7) kişisel sergi açtı. Yurt içinde ve yurt dışında yüzü aşkın karma sergiye katıldı. Karikatürleri yerli ve yabancı yayınlarda yayımlandı. Ulusal ve uluslararası ödülleri bulunan COŞGUN, kartpostal, kitap kapağı, takvim, davetiye ve broşür deseni gibi çalışmalar da yaptı. Karikatür ve mizah üzerine makale ve araştırma yazıları yayımladı, konferanslar verdi.

Karikatürlerini “Dönüp Bakınca” adlı albümde topladı (2001). Karikatürcü Burhan SOLUKÇU’nun yaşamı ve sanatı üzerine kaleme aldığı “Emeğin Çizeri, Çizginin Emekçisi Burhan SOLUKÇU” adlı kitabı 2006’da yayınlandı.

Mayıs 1998’den bu yana Karikatürcüler Derneği Zonguldak Temsilciliğini sürdürüyor.

İlgili Sayfalar                               :

Kauynaklar                                      :

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından hazırlanmıştır.
Daha yeni Daha eski