Yakınlar.. Uzaklar...

Yakınlar.. Uzaklar...


- BENİM yakınım uzaktır sana..

- BENİM yakınım, uzaklarındır senin..

- 'BENİM yakınlarım’dan gelirim ben.. Sana yakın uzaklarıma..

- 'BENİM yakınım; ‘Benim Yakınım’a uzak olana da yakındır, yakınımda oldukça..

- YAKINIMDAYSAN, ‘ Benim Yakınım’ sana da yakındır; Benim uzağımın sana yakın olduğu kadar..

- UZAĞIMIN yakınında isem ben, ve uzağımın içineysen, ikimize de uzaktır ‘Benim Uzağım’.. Ve ikimize de yakındır ‘Benim Yakınım’..

- BEN; ‘Benim Uzağım’da yakınsam ‘Senin Yakının’a, sana uzaktır ‘Benim Yakınım’ benden uzakta..

- 'BENİM Yakınım’, uzaktır bana uzak olana..

- ‘BENİM Yakınım’ın içindeysen, uzaksındır kendi yakınına..

- ‘BENİM Yakınım’ın içindeysen kendi  uzağınla, ‘Senin Yakının’ şimdi uzağındır senin..

- ‘BENİM Yakınım’ ne kadar yakındır benden uzak olana?..

(Taslak İllüstrasyon: Muammer KOTBAŞ, 28 Temmuz 2001, Trabzon)
©   Copyright, KotbasArtColors

- ‘SENİN Uzağın’daki deniz ne kadar da yakındır sana ‘Benim Yakınım’ kadar..

- ‘BENİM Yakınım’ın duvarlarını okşar uzak dalgalar.

- ‘BENİM Yakınım’ın yakını doludur sevgiyle örülmüş sevgilerle..

- ‘BENİM Yakınım’ seninle doludur, ‘Senin Yakının’ boşaldıkça..

- ‘BENİM Yakınım’, ‘Uzakların’ ölüm sessizliğiyle çınlar..

(Muammer KOTBAŞ, Trabzon, 2003)

 

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski