Monico REIS: "Her Zaman Bir Sanatçı Olmak İstedim!"

Monico REIS: "Her Zaman Bir Sanatçı Olmak İstedim!"


Brezilyalı çizer ve ressam Monico REIS'in, Facebook hesabında, kendisini anlatan ve sanata bakış açısını yansıtan kısa paylaşımı.

"Her zaman bir sanatçı olmak istedim! Çocukluğumdan beri dedemin evinin duvarlarını çizerken ya da okul zamanı meslektaşlarımın öğretmenlerimin karikatürünü yaparken.

Kendi kendime öğrettim, asla resim veya resim dersi almadım, ama konuya olan ilgim, çok ders çalışmamı, diğer sanatçıların eserlerine hayran olmamı, hikayesini bilmemi, referans aramamı ve yavaş yavaş kimliğimi ve kendi hikayemi oluşturmamı sağladı.


İnsanları, hayvanları, ağaçları, çiçekleri ve beni evrene ve maneviyata bağlayan her şeyi resmediyorum. Ama ben hiç bir dine bağlı değilim çünkü yolların çok olduğuna inanıyorum ama kader hep aynı.

Amacımın insanlara inanılmaz manzaralar ve muhteşem canlılarla dolu harika bir dünyanın olduğunu hatırlatmak olduğunu hissediyorum. Doğa ve maneviyat sevgi, umut ve neşe mesajı iletmek için ilham kaynaklarımdır.

Hayat beni çok farklı yollara götürdü ama sanat her zaman var oldu. Resme başlayalı 20 yıl olmuş. 90'dan fazla sergi, 13 ödül ve neredeyse her Brezilya eyaletinden koleksiyoncuların evinde çalışma fırsatı var. Ama beni tanımlayan sergiler veya yarışmalar ve salonlardaki ödüller değil.

Hep bir gün sanatçı olmayı hayal ettiğimi düşünürdüm. Ama gerçek şu ki, her zaman sevdim, çünkü sanatı ben seçmedim, ama o beni seçti." (Monico REIS)


Özgeçmiş
Mônico Reis, kendi kendini yetiştirmiş bir sanatçı ve karikatürcüdür. 1984 yılında Uberaba-MG'de doğdu.

Pazarlama ağırlıklı bir Yönetim diplomasına sahip, ancak çocukluğundan beri çizim yapıyor.

Sanatla ilk tanışması okuldayken sınıf arkadaşları ve öğretmenlerine yönelik yaptığı karikatürler sayesinde oldu.

Brezilya'da ve yurt dışında 70'ten fazla sergiye katıldı. 13 ödül kazandı.

Eserleri sanat galerilerinde yer alıyor ve Brezilya'nın dört bir yanından ve ayrıca ABD, Kanada, Angola, İtalya, Portekiz, Almanya, Japonya gibi diğer ülkelerden koleksiyoncuların koleksiyonunun bir parçası.

Halen Vinhedo-SP'de çalışıyor ve burada panel veya tuval üzerine akrilik boya kullanarak sanatını geliştiriyor. Eserleri her zaman çok renkli olup sevgi, dostluk, doğa ve maneviyat mesajları vermektedir.

(Kaynak: Facebook







Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından hazırlanmıştır.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski