Komikli Medya (16).. Kurunun Yanında Yaşsın

Komikli Medya (16).. Kurunun Yanında Yaşsın

Sosyal medya hesapları olan ve etkileşimde bulunanların en sık karşılaştığı paylaşımlar arasında mizahi, hicivli veya ironik olanları gözümüze takılır.. 
Bu sanal platformlar aynı zamanda hak arama, protesto, ihbar ve hatta ifşa alanı olarak da kullanılmaktadır. Durum böyle olunca görüş


Başta Twitter olmak üzere şöyle kısa bir süre sayfada gezinince, mizaha konu olabilecek azımsanmayacak malzeme bulabiliriz. Bu hafta da ben şöyle bir göz attım, kısa bir derleme yaptım.

"O Hikaye.."
(Taslak İllüstrasyon: Muammer KOTBAŞ, 7 Kasım 2002, Ankara)
 ©   Copyright, KotbasArtColors

Komikli Medya (16).. 
Kurunun Yanında Yaşsın

Sosyal medya hesapları olan ve etkileşimde bulunanların en sık karşılaştığı paylaşımlar arasında mizahi, hicivli veya ironik olanları gözümüze takılır.

Bu sanal platformlar aynı zamanda hak arama, protesto, ihbar ve hatta ifşa alanı olarak da kullanılmaktadır. Durum böyle olunca görüş ayrılıkları da ortaya çıkmakta ve karşılıklı yazışma tartışması başlamaktadır.

Başta Twitter olmak üzere şöyle kısa bir süre sayfalarda gezinince, mizaha konu olabilecek azımsanmayacak miktarda malzeme bulabiliriz. Bu hafta ben da şöyle bir göz attım, kısa bir derleme yaptım.
-----


Yaş mı kuru mu?..

-----

Hissedar..


"Sigaraya hissedar aranıyor.."
-----


Emekli ne yesin?..


"Erdoğan SSK emeklisine yaptığını unutursak kanımız kurusun. Erdoğan müslüman olmak dom.z eti yememek değil, SSK emeklisinin hakkını dom.z gibi yememektir.
Emekliyim ben açım
AKP geldi açıldı kıçım
Ağzımda diş kalmadı
Başımda döküldü saçım"
(Admin Notu: "" soru ekidir. Ayrı yazılmalıdır.)
-----

Kök maaş..

(Karikatür: İbrahim ÖZDABAK, Türkiye)
-----


İşte tatil..


"Alaçatı'da emeklinin tatili (!)"
-----

Yapay et..

 


"Hazırlıklar erken başlamış!.."
-----

Daha hızlı..

Video, (1.09dk.)

 

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski