Portre Çizimim Hindistan'da Sergide

Portre Çizimim Hindistan'da Sergide

Hindistan'da karikatürcü Ibrahim BADUSHA anısına düzenlenen ve orjinal adı "International Cartoon & Caricature Exhibition 2022" olan "Uluslararası Karikatür ve Karikatür Portre Sergisi 2022"ye 1 adet çizimimi göndermiştim. Sergiye son katılım tarihi 27 Mayıs



Hindistan'da karikatürcü Ibrahim BADUSHA anısına düzenlenen ve orjinal adı "International Cartoon & Caricature Exhibition 2022" olan "Uluslararası Karikatür ve Karikatür Portre Sergisi 2022"ye 1 adet çizimimi göndermiştim. Sergiye son katılım tarihi 27 Mayıs 2022'ydi. 

Yine her zamanki gibi son gün çizdiğim 1 adet portreyi gönderdim. Portre çizimi bana hep uzak durulması gereken bir çizim olarak gelmiştir. O nedenle çok da istekli çizemiyorum. Bu konuda geniş bir yazı yazacağım. Yine de etkinliğe bir katkım olsun diyerek, katılımın son günü hızlı bir portre çalışması yaparak gönderdim.


Portre Çizimim Hindistan'da Sergide

Hindistan'da karikatürcü Ibrahim BADUSHA anısına düzenlenen ve orjinal adı "International Cartoon & Caricature Exhibition 2022" olan "Uluslararası Karikatür ve Karikatür Portre Sergisi 2022"ye 1 adet çizimimi göndermiştim. 


Sergiye son katılım tarihi 27 Mayıs 2022'ydi. Yine her zamanki gibi son gün çizdiğim 1 adet portreyi gönderdim.



Portre çizimi bana hep uzak durulması gereken bir çizim olarak gelmiştir. O nedenle çok da istekli çizemiyorum. Bu konuda geniş bir yazı yazacağım.
Yine de etkinliğe bir katkım olsun diyerek, katılımın son günü hızlı bir portre çalışması yaparak gönderdim.


Daha sonra sergi haberine rastladım IndiaToons haber sayfasında. Yayımlanan fotoğrafları her zaman yaptığım gibi, "acaba benim eserim alınmış mı sergiye?" diyerek kenarda köşede eserimi ararım. Bu kez de öyle yaptım. Dikkatlice araştırınca çizimimin sergide yer aldığını gördüm. Eh, mutlu oluyor insan.. Olmadığında da üzülmüyorum tabi. Gerek yok. Daha iyi çalışmam gerektiğini düşünüyorum.

Ibrahim BADUSHA-India
(Portre Karikatürcüsü / Caricaturist)
(Çizen: Muammer KOTBAŞ, Türkiye, 2022)

Sergi ile ilgili şu ana kadar başka bir haber çıkmadı.

Sergiyi, Kerala Karikatür Kulübü & Tüm Hindistan Öğrenci Federasyonu, Ernakulam - Kerala - Hindistan düzenliyor.


Karikatürcü Badusha, Hindistan'dan bir Uluslararası Karikatürcü ve portreciydi. Başta mutluluk ve huzur olmak üzere olumlu düşünceleri ilahi çizimleriyle yaymaya çalışmıştır. 
Adı, 43 dakikada yüz barış karikatürü çizerek Hindistan Rekorlar Kitabı'na da girdi. 2 Haziran 2021'de korona nedeniyle yaşama veda etti.. Uluslararası karikatür ve portre karikatür sergisi O'nun anma günü adına düzenlendi. 

Kaynak: IndiaToons

  



Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski