Tebeşir Karikatür Dergisi'nin 14. Sayısı (Mayıs 2022)

Tebeşir Karikatür Dergisi'nin 14. Sayısı (Mayıs 2022)


Karikatürcü dostum Altan ÖZESKİCİ'nin bana gönderdiği "Tebeşir" karikatür dergisinin dijital sayılarını takip ediyorum. Tanıtımlarını epey zamandır yapmayı planlıyordum. En son bana ulaşan 14. (Mayıs 2022) sayısıyla beraber hem 13. sayıya hem de bu 14. sayıya sayfalarımda yer veriyorum. 

"Tebeşir" 14. Sayı (Mayıs 2022)


Tebeşir Karikatür Dergisi'nin 14. Sayısı (Mayıs 2022)

Karikatürcü dostum Altan ÖZESKİCİ'nin bana gönderdiği "Tebeşir" karikatür dergisinin dijital sayılarını takip ediyorum. Tanıtımlarını epey zamandır yapmayı planlıyordum. En son bana ulaşan 14. (Mayıs 2022) sayısıyla beraber hem 13. sayıya hem de bu 14. sayıya sayfalarımda yer veriyorum. 
Altan ÖZESKİCİ ve genç çizerlerin emeğine sağlık..



Tebeşir Karikatür Dergisi 14. Sayı (Mayıs 2022)

"Ödüllerimiz" başlığı altında çeşitli karikatür yarışmalarından ödül kazananlara yer verilmiş.

- Tebeşir karikatür Grubu ve Çorum Barosu ile ortak düzenlenen "Adalet ve İnsan Hakları" konulu karikatür yarışmasında Yaren BALABAN "Birincilik", Büşra ESEN "Üçüncülük", Armağan Tuğba ÖZÇELİK ve Cemre BOZKUL "Başarı Ödülleri"ni paylaştılar.

- Tebeşir karikatür Grubu'ndan Büşra ESEN'e "Başarı Ödülü".. Konusu "Barış ve Turizm" olan Uluslararası Turizm Karikatürleri Karikatür Yarışması'nda, 18 yaş altındaki beş genç çizere verildi.


- Tebeşir karikatür Grubu'ndan Simge ÇORUMLU'ya İkincilik Ödülü.. Denizli Büyükşehir Belediyesi ve Karikatürcüler Derneği Denizli Temsilciliği'nin organizasyonu ile gerçekleşen "Aile" konulu Uluslararası Karikatür Yarışması'nda 18 yaş altı kategorisinde "İkincilik Ödülü" Simge ÇORUMLU'ya verildi.

"Çocuk ve Oyun" başlıklı sayfalarda Yaren BALABAN, Armağan Tuğba ÖZÇELİK ve Büşra ESEN'in karikatürü yer alıyor.

"Adalet ve İnsan Hakları" başlıklı bölümde karikatürü bulunanlar; 
Ekin Deniz ÖKSÜZ, Büşra ESEN, Eda SEVİNÇOĞLU, Bengünur GÖKŞEN, Ceren ARSLAN, Ozan SOLMAZ, Selin SEVİNÇOĞLU, Hazal TÜRKOĞLU, Selcan ALAKUŞ, Bengü YİĞİTOĞLU ve Asya GÖSTERİR.

"Ustalardan"; Ali Herkül ÇELİKKOL, Engin SELÇUK, Hasan SEÇKİN, Kürşat ZAMAN, Murat ÖZMENEK, Halit KURTULMUŞ, Hüseyin ÇAKMAK, Mustafa BİLGİN, Erdoğan ORUÇ, Ekrem BORAZAN, 


Son sayfada ise dergi ile ilgili okur notlarına yer verilmiş..

"Eline sağlık. Anadolu'da kaç kişi kaldı.. İkiyi geçmez.Uğraşmaz bile. Heyecanını yitirmeyen bir dostu görmek mutluluk verici, varol..."
(Ali ŞUR, Karikatürcü)

"Değerli karikatürcü dostum Altan ÖZESKİCİ'nin hazırladığı Tebeşir Mizah Dergisi'ndeki karikatürlerim.. Teşekkürler Altan.."
(Turan İYİGÜN, Karikatürcü)

"Tebrikler canlar..."
(Hüseyin EKER, Sanat Eğitimcisi)

"Teşekkürler Altan.. Selamlar.."
(Mustaf YILDIZ, Karikatürcü)

"Tebrikler Altan, devam.."
(Mümin DURMAZ, Karikatürcü)

"Elinize sağlık, başarılar.."
(İfakat ATAK, Eğitimci)

"Çok güzel, tebrikler.."  (Emine UĞRAŞKAN, Sanat İzleyicisi)


"Tebeşir Karikatür Grubu'nun dergisi "Tebeşir"in 13. sayısı yayımlandı. Başta sevgili Altan Hocamız ve yetenekli genç öğrencileri olmak üzere emeği geçen herkesi kutluyorum. Süper!.."
(Musa GÜMÜŞ, Karikatürcü)

"Tebrikler kardeşim, kutluyorum.."
(Mehmet SELÇUK (Karikatürcü)

"Tebrikler Cano, Anadolu'nun parlayan yıldızı.."
(Ali ŞUR, Karikatürist)

"Tebeşir Dergisi'ni hazırlayan sevgili Hocam Altan ÖZESKİCİ'ye ve emeği geçenlere yürekten teşekkür ederim..."
(Lütfü ÇAKIN, Karikatürist)

"Altan Kardeşim, teşekkürler.. Tebeşir yine dopdolu.. sana ve öğrencilerine nice başarılar dilerim."
(Hüseyin ÇAKMAK, Karikatürcü)


"Teşekkürler dostum!.. Çok güzel olmuş.."
(Erhan Yaşar BABALIK, Karikatürcü)

"Emeğinize sağlık.." (Mustaf GÜL, Eğitimci)

"Gençlerimizi ve öğretmenlerini kutlarım.."
(Mesut TAŞ, (Sanat Eğitimcisi)

"Tebeşir'i tekrar görmek çok güzel.." 
(Yıldıray VAROL, Eğitimci)

Site içi arama: Tebeşir 

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski