Fotograf Galerim - 7: "Renkler"

Fotograf Galerim - 7: "Renkler"

Daha önceleri küçük bir fotoğraf makinemle, şimdilerde ise cep telefonumla kaydettiğim fotoğraflarımdan bir demet sunuyorum. Bu fotoğrafları, farklı yıllarda ve farklı şehirlerde çektim. Bu sayfadaki fotoğraf konu başlığı "Renkler".. Çekimlerde dikkat ettiğim konu, öncelikle



Fotograf Galerim - 7: "Renkler"

Daha önceleri küçük bir fotoğraf makinemle, şimdilerde ise cep telefonumla kaydettiğim fotoğraflarımdan bir demet sunuyorum.


Bu fotoğrafları, farklı yıllarda ve farklı şehirlerde çektim. Bu sayfadaki fotoğraf konu başlığı "Renkler".. Fotoğraflar üzerinde herhangi bir oynama, müdahale veya dijital bir uygulama olmamıştır. Yani çekimler ilk gerçekleştiği haliyle burada.

Çekimlerde dikkat ettiğim konu, öncelikle kadraja giren görüntünün estetik olmasıydı. 
Bir diğer dikkat ettiğim nokta, renklerin harmonisi elbette. Böylece hazırladığım galerilerde seçkin fotoğraflarımla sizleri baş başa bırakıyorum.












(İstanbul - Türkiye)

(Fotoğraflar: Muammer KOTBAŞ)


 

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski