Alessandro GATTO'nun Çizimiyle..

Alessandro GATTO'nun Çizimiyle..

Karikatürcüler Derneği ile Türkiye Barolar Birliği (TBB) ortaklaşa '
Adalet- Justice' konulu bir Uluslararası karikatür sergisi gerçekleştirdi. Açılışa; bir çok karikatürcünün yanı sıra Rusya'dan Mikhail ZLATKOVSKY ve İtalya'dan Alessandro GATTO katılarak, düzenlenen 'Adalet ve Mizah' başlıklı panelde de konuşmacı olarak yer almışlardı.

Alessandro GATTO'nun Çizimiyle..

03-06 Nisan 2014 tarihleri arasında davetli geldiği Ankara'da kendisiyle görüştüğümüz İtalyan karikatürcü Alessandro GATTO bir de benim portremi yaptı..

Karikatürcüler Derneği ile Türkiye Barolar Birliği (TBB) ortaklaşa 'Adalet- Justice' konulu bir Uluslararası karikatür sergisi gerçekleştirdi. Açılışa; bir çok karikatürcünün yanı sıra Rusya'dan Mikhail ZLATKOVSKY ve İtalya'dan Alessandro GATTO katılarak, düzenlenen 'Adalet ve Mizah' başlıklı panelde de konuşmacı olarak yer almışlardı.

Sergi için düzenlenen yemekte ise GATTO hiç boş durmadı ve neredeyse kimi gördüyse, hızlı bir şekilde bir portresini çiziverdi. Ben de; portremin çizildiğinden habersiz yemek ve çizrlerle sohbetle meşgulken, GATTO'nun bana uzattığı peçete üzerinde portremi gördüğümde şaşırdım ve çok mutlu oldum.
Thanks Alessandro GATTO!..

Alessandro GATTO/Panel
Adalet Karikatür Sergisi
Etkinlikler 2014




(Çizim; Aalessandro GATTO- Italy)
(05 Nisan 2014, Ankara / Türkiye)


Alessandro GATTO
(Foto; KotbasArtColors)

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Daha yeni Daha eski