Karikatürümün Yüklendiği Misyon

Karikatürümün Yüklendiği Misyon


İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nden bana gelen yazıda, karikatürümün; 'Öğrencilerin dikkatini çekmek amacıyla okul- kurumların kantinlerinde (50cm x 70cm) boyutunda sergilemek' istendiği belirtiliyor.

Merkezi Trabzon'da bulunan, ve kısa adı 'MİZAHDER' olan 'Mizah Sanatı Derneği'; 15 Eylül 2012'de, 1. kuruluş yılını üyelerinin bir karikatür sergisiyle kutlamıştı.

Serginin açılışına katılan Trabzon Valisi Sayın Dr. Recep KIZILCIK ve Trabzon Belediye Başkanı Sayın Dr. Orhan Fevzi GÜMRÜKÇÜOĞLU; 'Sağlıksız Beslenme' temalı bir karikatürümü beğenmişlerdi. 

Okullarda öğrencileri bilgilendirmek amacıyla kullanılacak eserim.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nden bana gelen yazıda karikatürümün; 'Öğrencilerin dikkatini çekmek amacıyla okul- kurumların kantinlerinde (50cm x 70cm) boyutunda sergilemek' istendiği belirtiliyor.

Merkezi Trabzon'da bulunan, ve kısa adı 'MİZAHDER' olan 'Mizah Sanatı Derneği'; 15 Eylül 2012'de, 1. kuruluş yılını üyelerinin bir karikatür sergisiyle kutlamıştı.

Serginin açılışına katılan Trabzon Valisi Sayın Dr. Recep KIZILCIK ve Trabzon Belediye Başkanı Sayın Dr. Orhan Fevzi GÜMRÜKÇÜOĞLU; 'Sağlıksız Beslenme' temalı bir karikatürümü beğenmişlerdi. Bu karikatürümün; özellikle okul çağında, obeziteye yol açan 'Fast Food' türü beslenmeye ilgi duyan çocuklar için eğitici anlamda uyarıcı olacağını, bu nedenle de okulların kantinlerinde yer alması gerektiğini belirtmişti.  Sayın KIZILCIK bu fikrini Mizah Sanatı Derneği Başkanı Sayın Adnan TAÇ ve Trabzon İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Tamer KIRBAÇ ile de paylaşmıştı.
,
Geçen zaman içinde konu, Adnan TAÇ'ın girişimleriyle ele alınarak, resmiyete dönük işlemlere başlanmıştı. 

Bu işleyişin sonunda; İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Tamer KIRBAÇ tarafından bana gelen yazıda 'Yanlış Beslenmeyi konu alan karikatürünüzü öğrencilerimizin dikkatini çekmek amacıyla Müdürlüğümüze bağlı okul- kurumların kantinlerinde (50cm x 70cm boyutunda) sergilemek istiyoruz.

Uygun görmeniz halinde konu ile ilgili yazılı muvafakıtınızın müdürlüğümüze bildirilmesi hususunda gereğini rica ederim..'  denilerek, benden kullanım izni istendi.
Müdürlüğe yazdığım yazıda, böylesi bir gelişmeden mutluluk duyduğumu vurgu yaparak; 'Ticari yayım ve dağıtım hakları bende saklı kalmak kaydı ile tarafınızdan eğitim ve bilgilendirme amaçlı kullanılmasını ve sergilenmesini kabul ettiğimi..' belirttim.

Bu gelişmelere göre; artık karikatürüm (50cm x 70cm) boyutlarında çerçevelenmiş olarak okul kantinlerinde sürekli kalarak eğitici bir görev üstlenecek.

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Daha yeni Daha eski