"Elektronik Sandık BAHİS Değildir.. Ama Yine De Para Kaybedeceksin"


"Electronic voting machines are not BET.. But you will lose money anyway"

Mayrink

(Plastik - Maden - Kağıt -Bardak -  Siyasetçinin Vaatleri)
---

+Humor'u okuduğunuz için teşekkürler! 
Yeni gönderileri almak ve çalışmalarımızı desteklemek için 
ücretsiz abone olun.


Jota-a

(Oy)
- "Kancaya mı oy vereceksiniz?!!"

- "Evet. Tanrı ve aile hakkında çok konuşan bir aday!"
---


Dil MARCIO

- "Söz veriyorum..."
---


Oy
Seçmen Kimliğinizi silah haline getirmeyin. 2018'de ortaya çıktığı üzere kurban siz olabilirsiniz!

Kapı
Sıkıcı adayın sözcüsü yok; Bir bagajı var.

Vaatler
Kampanyada bazı politikacılar daha çok yalancı, sadece bu politikacılar seçildikten sonra.
---


Jal

(Siyasi Propaganda)
- "Hey, bu her zaman zavallı çekirdeğin parçası olduğumuz pembe dizi."
---


Ulisses

(İyimser Aday)

- "Şimdi git!"
---

Amorim

(Oy ver Nimin)

- "Kampanyamız devam ediyor!"
---


Claudio DUARTE

Andre BROWN

(Son)
- "Demokrasiden nefret ediyorum..."
(- "Ama bunu zorbaları seçmek için kullanıyorum!")
---

1000TON

…Tele ekranımda ne görüyorum?
Bu, bu insanların köylerinde liderlerini seçmek için kullanılan bir sandık.
Talipler nasıl seçiliyor?
Yalan söylemek, çalmak, numara yapmak, köylere sefalet ve rezalet getirmek!
Ancak?...
Evet zor...
---

xa..

("Şimdi yıldızları duy diyeceksin..." , Olavo BILAC)
---


Samuca



Ediel RIBEIRO

- "Şu ateşli arkadaşım ateşli bir adamla evlendi..."
- "Oldukça düşük olduğu biliniyor."
- "Aptallar neden hep en güzel kadınları seçiyor?"
- "Ah! canım teşekkür ederim!"
---

- "Korku filmi izliyorum ve şimdi uyuyamıyorum!"
- "Ne saçmalık!"
- "Onlar sadece film!"
---

- "Estetik paranoya, kompulsif tüketim çılgınlığı ve sağlıksız kıskançlık saldırıları."
- "Çok tatsız olabileceğimizi kanıtla.."
- "İstediğimiz zaman küçük kadın!"
---

Okuduğunuz için teşekkürler +Mizah! 


Hoşuna gitti mi? Beğenmedin mi? Orada bile değil mi? Her şey orada mı?
Arkadaşlarınızla ve düşmanlarınızla paylaşın (sadece eğlence için)
Gelecek hafta görüşürüz!
İletişime geçin: maishumorjornal@gmail.com



+Humor ARŞİVİ:                         Carlos AMORIM ARŞİVİ:
   

Sitemizde yayımlanan yazı ve görsellerin fikri sorumluluğu eser sahiplerine aittir
 Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından derlenmiştir.
Daha yeni Daha eski