"Çocuğun Yeri Okuldur! Hayır... Bekle!"


Children belong in school! No... wait!
Çocuğun yeri okuldur! Hayır... bekle!

Claudio DUARTE

Dil MARCIO


sdfghj hhh
ffffdf


İlerlemek
Başkalarını aldatmaya başladı. Bu nedenle kısa sürede eylem alanını genişletmeye çalıştı.

Ayrıcalık
Ayrıcalıklı forum, dokunulmazlığa sahip olanların cezasız kalmasının garantisidir.

Pişman olmak
Parlamentolar toplumun en iyilerini ve en kötülerini bir araya getirme eğilimindedir. Mutlaka bu sırayla olması gerekmez.


Progress
He started by deceiving others. Soon, he expanded his range of action.

Privilege
Privileged jurisdiction guarantees impunity for those who have immunity.

To regret
Parliaments usually bring together the best and worst in society. Not necessarily in that order.
---


Mayrink

(Sağlık Planları / Health Plans)
---

+Humor'u okuduğunuz için teşekkürler! 
Yeni gönderileri almak ve çalışmalarımızı desteklemek için 
ücretsiz abone olun.



Jal

- "Hey! Ben bir maymunum!"      - "Hey! Ben bir jaguarım!"

- "Hey! Ben bir karınca yiyiciyim!"            Hey! Ben bir timsahım!"

- "Hey! Ben tembel bir hayvanım!"        - "Ve tahmin edin bu hayvan kim?"
---

Ulisses

(Yalan Haber)
---

Jota-a

- "Eşim aday. Şu anda seçmenlerle el ele hareket etmelisiniz!"
---

Samuca



- "Peki tarzı?"
İnternetten Gaudi'ye baktım!
---


Amorim

1000TON

Andrê BROWN

"Başlangıçta,
bunu düşündüm
kavga ediyordu
kaydetmek
kauçuk ağaçları,
sonra şunu düşündüm
kavga ediyordu
kaydetmek için
Orman
Amazon.
Şimdi fark ettim
savaştığımı
insanlık için."
(Chico MENDES)
---


Ediel RIBEIRO

- "Patty, hiç kimse senin kadar uyuyarak vakit geçirmiyor."
- "Porsut, kitabından 30 sayfayı 'kayıp zamanın peşinde' kullandı."
- "Uykuya dalmadan önce yatakta nasıl dönüp durduğunu anlatmak için. Ve orada!?"
---

- "Bugün insanlar Facebook'ta buluşuyor, Skype'ta buluşuyor, WhatsApp'ta sohbet ediyor, SMS yoluyla ayrılıyor..."
- "Bildiğimiz şekliyle seks sona erecek. Yakında her şey sanal olacak."
- "Ama sıradan seksten bile zevk almıyordum!"
---

- "Doğum günün için sana bir araba verdim. Noel'de sana bir cep telefonu verdim. Bana hiçbir şey vermedin!"
- "Sana Patty'yi verdim!"
- "Teşekkür ederim!"
---

Okuduğunuz için teşekkürler +Mizah! 


Hoşuna gitti mi? Beğenmedin mi? Orada bile değil mi? Her şey orada mı?
Arkadaşlarınızla ve düşmanlarınızla paylaşın (sadece eğlence için)
Gelecek hafta görüşürüz!
İletişime geçin: maishumorjornal@gmail.com



+Humor ARŞİVİ:                         Carlos AMORIM ARŞİVİ:
   

Sitemizde yayımlanan yazı ve görsellerin fikri sorumluluğu eser sahiplerine aittir
 Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından derlenmiştir.
Daha yeni Daha eski