"Yolculuklar Bizi Kendimize Yaklaştırır." (Asil ÖZBAY)

"Yolculuklar Bizi Kendimize Yaklaştırır." (Asil ÖZBAY)

Öyle sözler vardır ki, bize yaşamı anlatır.. Duygularımızı ardından sürükler.. Söyleyeni her daim yaşatır, hissedeni sözcüklerin büyülü dünyasında besler..


"Yaşam gerçekten enfes. Kötülük, arsız ve güçlü. Güzellik büyüleyici ve az. İyilik çok çabuk bitiyor. Aptallık almış başını gidiyor.
Günler adiliklere dönüyor. Duyarlı insan az ve insanlar genellikle mutsuz."


- "Yaşam nedir? Geceleyin bir ateş böceğinin saçtığı ışıktır. kışın, bufalonun soluğudur. Otların arasında koşan ve günbatımında kaybolan gölgeciktir." (Avcı, Savaşçı ve Kara Ayak Konfederasyonu Sözcüsü, Karaayak, 1890 / Atlas Dergisi, Haziran 2001)

- "Ama bu haliyle bile dünya bir yanılgı değil, bir fantezi değil, geceden kalma kötü bir düş değil."


- Her gün yeniden ve yeniden uyanırız yaşama. Ne unutabiliriz ne yok sayabiliriz ne de vazgeçebiliriz." (H. TAMES

- "Ben bir insanım, yaşam benim için kendi isteklerim ve duygularıma göre yol almaktadır. Bana sunulana ve öğretilene göre değil. Benim için güzel olan kendim olabilme halimdir." ("seni Seviyorum Rosa" filmiyle ilgili Işıl ÖZGENTÜRK'le yapılan söyleşiden, Milliyet Sanat Dergisi, Sayı-296, s-46)


- "Birden fazla gerçeklik yok belki, ama gerçekliği algılamanın milyonlarca farklı ve birbirini dışlamayan yolu olduğu kesin. Gerçeklik, bütün bu algılama ve duyumsamaların bir araya gelmesinin ve birbirleriyle iletişimde bulunmasının bir fonksiyonudur."
("Cehenneme Övgü" kitabından, s-201)

- "Hayat bir gün, o da bugün" ya da " dün ve yarın yoktur. sonsuz bir 'şimdi' vardır" (...)

- "O daha yaşamın içine girmeden yaşam onun içine girdi. ve yaşam hiçbir zaman yakasını bırakmadı. Son soluğunda bile." (...)

- "Yolculuklar bizi kendimize yaklaştırır." (Asil ÖZBAY, motorlu gezgin)

- "Ve aktılar buzlu pınarlar gibi aşılmaz görünen hayatın göğsünden." (Ahmet ÖZER)

- "Ve benden sonra  / Kimse yalnız kalmasın diyedir / Yalnızlığı tüketiyorum." (Murat KALAYCIOĞLU, 'Darmadağın', s-11)

Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından hazırlanmıştır.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski