Güney Kore Seul'den "Webtoon" Ödülü

Güney Kore Seul'den "Webtoon" Ödülü

Güney Kore Seul'de düzenlenen Uluslararası "Daejon 9'uncu Sicaco Karikatür Yarışması 2020"de 
 (9th Sicaco Cartoon Contest 2020, Daejeon, Seoul, South Korea) "Webtoon" ödülü kazandım. Son katılım tarihi 20 Eylül 2020 olan bu yarışmaya 4 adet eser göndermiştim.  Bu benim yurt dışından kazandığım



Güney Kore Seul'den "Webtoon" Ödülü

Güney Kore Seul'de düzenlenen Uluslararası "Daejon 9'uncu Sicaco Karikatür Yarışması 2020"de  (9th Sicaco Cartoon Contest 2020, Daejeon, Seoul, South Korea) "Webtoon" ödülü kazandım. Son katılım tarihi 20 Eylül 2020 olan bu yarışmaya 4 adet eser göndermiştim.  Bu benim yurt dışından kazandığım 15. ödülüm. Böylece toplam ödül sayımı 64'e çıkartmış bulunuyorum (2020 yılı itibariyle) 

Yarışmanın konuları (Themes):
- "Özgürlük + Eşitlik" (Freedom x Equality)- Serbest (spor-çocuklar ... vb.) (Free" (Sport, Children.. etc))




Bu içerik Kotbas Art Colors tarafından üretilmiştir.

Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Yorum Gönder

İlginize teşekkür ederiz!

Daha yeni Daha eski