İç 'Tokmak' Yasası

İç 'Tokmak' Yasası



İç Güvenlik Yasası'nın görüşüldüğü TBMM Genel Kurulu'ndaki kapalı oturumda AKP'li milletvekilleri ile muhalefet milletvekilleri arasında çıkan kavgada 5 milletvekili yaralandı.17 Şubat 2015 Salı akşamı gerçekleşen kavgada HDP milletvekili Ertuğrul KÜRKÇÜ, CHP milletvekilleri Musa ÇAM, Aykut ERDOĞDU, Refik ERYILMAZ, Mahmut TANAL yaralandı. CHP'li ÇAM ile ERYILMAZ ambulansla hastaneye kaldırıldı.

AKP İstanbul milletvekili Oktay SARAL, tokmak fırlattığını bir TV canlı yayınında itiraf etti ve sözlerini şöyle sürdürdü; "Çiçekliğin oraya takıldım. Düştüm. Musa ÇAM’ı da orada yerde uzanmış halde gördüm. Sonra baktım Ayşenur Hanım’ın makamında Aykut Erdoğdu, Mahmut Tanal vardı. Oraya gittim. Onlar bir şeyler aldı attı Recep Özel beye. Ben de anlık bir refleksle tokmağı aldım salladım. Aldım attım. Ama üzerlerine vurup vurmadığımı bilmiyorum” dedi. (Basından)

Ertuğrul KÜRKÇÜ



Art Colors

Sanatın renklerine dair..

Daha yeni Daha eski