5.03.2014

İkinci El Film Festivali.. 06 - 09 Mart 2014



ANKAmall 2'nci el film festivali Ankara'da başlıyor..

'Ön Elemede Elenmiş Filmler Festivali' olarak ta bilinen 2. el festivali 06 Mart 2014 Perşembe günü Ankara'da başlıyor.

Dünyada kendi alanında ilk ve tek olan ve Ankara Kısa Filmciler Derneği tarafından düzenlenen festivalde bu yıl bir de sosyal sorumluluk projesi hayata geçirilecek.

Festival süresince (6, 7, 8 ve 9 Mart 2014 tarihlerinde) katılımcılardan gelirken ikinci el kitap getirmeleri isteniyor. İkinci el kitap getiren festival biletini ücretsiz alabilecek. ANKAmall AVM, Ankara Kısa Filmciler Derneği ve M 1886 Sanat Galerisi işbirliği ile düzenlenen organizasyonda toplanacak kitaplar, hedef okullar olarak tespit edilen Van Merkez ve Van İlçeleri'nde yer alan, İlk ve Orta Öğretim kurumlarına gönderilecek. Tercihen: 8-18 Yaş grubu baz alınacak kitaplar yeterli görülmesi durumunda Lise'lere de dağıtılacak.

Yeğenim Murat KOTBAŞ'ın 2013 yapımı 'Dost Yudum Yudum' adlı  belgesel filmi de bu festivalde gösterilecek kısa filmler arasında yer alıyor. Belgeselin gösterim tarihi 07 Mart 2014 Cuma saat 17:00 / 18:50 seansı.

-->(İkinci El Festivali/Website)
-->(Festival Programı)
-->(Proje Ayrıntıları/CartoonColors)


'Dost Yudum Yudum'
Belgesel
(Yönetmen: Murat KOTBAŞ)